Research Article
BibTex RIS Cite

Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?

Year 1998, Volume: 9 Issue: 2, 63 - 70, 01.12.1998

Abstract

...

References

  • ...
Year 1998, Volume: 9 Issue: 2, 63 - 70, 01.12.1998

Abstract

References

  • ...
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

M. İlhan Gürkan This is me

Publication Date December 1, 1998
Published in Issue Year 1998 Volume: 9 Issue: 2

Cite

APA Gürkan, M. İ. (1998). Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 9(2), 63-70.
AMA Gürkan Mİ. Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 1998;9(2):63-70.
Chicago Gürkan, M. İlhan. “Yeni Bir dönem eşiğinde Türkiye Turizmi Ve Bazı gerçekler- Pazarlama Mı Arz mı?”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9, no. 2 (December 1998): 63-70.
EndNote Gürkan Mİ (December 1, 1998) Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9 2 63–70.
IEEE M. İ. Gürkan, “Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 9, no. 2, pp. 63–70, 1998.
ISNAD Gürkan, M. İlhan. “Yeni Bir dönem eşiğinde Türkiye Turizmi Ve Bazı gerçekler- Pazarlama Mı Arz mı?”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9/2 (December 1998), 63-70.
JAMA Gürkan Mİ. Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1998;9:63–70.
MLA Gürkan, M. İlhan. “Yeni Bir dönem eşiğinde Türkiye Turizmi Ve Bazı gerçekler- Pazarlama Mı Arz mı?”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 9, no. 2, 1998, pp. 63-70.
Vancouver Gürkan Mİ. Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1998;9(2):63-70.