Editorial
BibTex RIS Cite

Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi

Year 1995, Volume: 6 Issue: 3, 20 - 27, 01.12.1995
Year 1995, Volume: 6 Issue: 3, 20 - 27, 01.12.1995
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Editorial
Authors

Celil Çakıcı

Publication Date December 1, 1995
Published in Issue Year 1995 Volume: 6 Issue: 3

Cite

APA Çakıcı, C. (1995). Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 6(3), 20-27.
AMA Çakıcı C. Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 1995;6(3):20-27.
Chicago Çakıcı, Celil. “Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6, no. 3 (December 1995): 20-27.
EndNote Çakıcı C (December 1, 1995) Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6 3 20–27.
IEEE C. Çakıcı, “Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 3, pp. 20–27, 1995.
ISNAD Çakıcı, Celil. “Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6/3 (December 1995), 20-27.
JAMA Çakıcı C. Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1995;6:20–27.
MLA Çakıcı, Celil. “Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 3, 1995, pp. 20-27.
Vancouver Çakıcı C. Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1995;6(3):20-7.