Bu çalışmanın amacı, orta öğretim öğrencilerinin coğrafya dersine
yönelik tutumlarını ortaya koymaktır. Araştırmada, Erzurum’daki liselerde
öğrenim gören 300 öğrenci örneklem olarak seçilmiştir. Veri toplama aracı olarak
Güven ve Uzman (2006) tarafından geliştirilen ve 39 maddeden oluşan tutum
ölçeği kullanılmış ve veriler belli değişkenlere göre SPSS’de analiz edilmiştir.
Bulgulara göre, öğrencilerin coğrafya dersine yönelik tutumları orta düzeyde olup,
cinsiyet ve okul türüne göre anlamlı bir farklılık göstermemektedir.
Primary Language | tr;en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | March 4, 2011 |
Submission Date | March 4, 2011 |
Published in Issue | Year 2008 Volume: 13 Issue: 19 |
Content of this journal is licensed under a Creative Commons Attribution NonCommercial 4.0 International License