Bu araştırmada 6. ve 7. sınıf Sosyal Bilgiler programındaki
Coğrafya konularının genel amaçlarının gerçekleşme düzeyi, öğretmen
ve öğrenci görüşlerine göre ortaya konulmaya çalışılmıştır. 114 Sosyal
Bilgiler öğretmeni, “1450” altıncı ve “1455” yedinci sınıf öğrencisi bu
araştırmanın örneklemini oluşturmuştur. Genel amaçların gerçekleşme
düzeylerinde yüksek yüzdeye sahip olan öğretmen ve öğrenci görüşleri
ortaya çıkarılmıştır. Genel amaçların gerçekleşme düzeylerinin
öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre farklılaştığı tespit edilmiştir.
Primary Language | tr;en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | September 12, 2011 |
Submission Date | September 12, 2011 |
Published in Issue | Year 2007 Volume: 12 Issue: 18 |
Content of this journal is licensed under a Creative Commons Attribution NonCommercial 4.0 International License