En iyi coğrafya öğretim yolu, öğrencinin aktif olarak katılımı ile
mümkündür. Bu sayede öğrenci, coğrafyanın sadece bir bilgi yığını olmadığını
anlayacak ve günlük hayattaki mekana bağlı bir çok problemi çözme becerisi
gelişecektir. Öğrencinin hayatından daha başarılı olabilmesi için bir çok coğrafi
beceriye sahip olması gerekir. Aynı şekilde yeni Liseler için Coğrafya Öğretim
Programı öğretmenlerimize ve öğrencilerimize coğrafi becerinin öğretimi ve
öğrenilmesi konusunda bir çok sorumluluk yüklemektedir. Bu çalışma, coğrafi
becerilerin neler olduğu ve bunların öğrenciye nasıl kazandırılabileceği üzerinde
durmaktadır. Ayrıca bu beceriler öğrenciye kazandırılırken, kullanılabilecek en iyi
öğretim stratejileri üzerinde durulmakta ve sonuçta coğrafi becerilerin öğretimi ile
alakalı örnek aktivitelerle çalışma bitirilmektedir.
Primary Language | tr;en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | July 25, 2008 |
Submission Date | August 24, 2011 |
Published in Issue | Year 2008 Volume: 13 Issue: 20 |
Content of this journal is licensed under a Creative Commons Attribution NonCommercial 4.0 International License