Rekabetin her geçen gün arttığı ticaret alanında, çeşitli sektörlerden birçok firma,
marka yaratarak satışlarını arttırmayı hedeflemektedir. Ancak marka yaratmak için
özellikle akılda kalıcı olmak ve tüketiciyi duygusal boyutta etkileyebilmek gerekmektedir.
Markayı tanıtan, hedef kitleyle doğrudan iletişim kurabilen, doğru konumlandırılmış bir
marka maskotu markaya değer katacaktır. Bu makalede marka maskot kavramının
oluşumu, tasarım açısından yaklaşımları ve markaya olan etkileri incelenecektir.
Primary Language | tr;en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | July 17, 2012 |
Submission Date | July 17, 2012 |
Published in Issue | Year 2011 Issue: 20 |
Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.