Çalışmanın temel amacı erken tedarikçi katılımı, müşteri katılımı
ve üretim ve pazarlama birimleri arasındaki bilgi değişimi faktörleri ile yeni
ürün geliştirme performansı arasındaki ilişkileri ISO firmaları kapsamında
incelemektir. Bu amaçla tanımlayıcı ve ilişkisel araştırma dizayn yöntemleri bir
arada kullanılarak ISO 1000 firmalarına yönelik bir anket geliştirilmiştir. Anket
verilerinin elde edilmesi aşamasında e-mail ve telefon görüşmelerinden
yararlanılmış ve 89 firma değerlendirmeye alınmıştır. Elde edilen bulgular,
bahsedilen faktörler ve yeni ürün geliştirme performansı arasında doğrudan ve
pozitif bir ilişki olduğunu göstermektedir.
Primary Language | tr;en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | November 27, 2010 |
Published in Issue | Year 2006 Volume: 20 Issue: 1 |