Kalite arayışı insanın doğasında olan bir olgudur. Bu arayış
insanlığın ilk dönemlerinden günümüze kadar kesintisiz devam etmiştir.
Sonuçta rekabetin yoğunlaşmasına neden olmuş ve kalite seviyesinin
yükselmesini sağlamıştır. Halen daha yanlış bir anlayış devam etmektedir;
“kaliteli mal ve hizmetler pahalı olur”. Çalışmanın amacı, Üniversite
öğrencilerinin kaliteyi nasıl algıladığını tespit etmektir. Bu çerçevede Kafkas
Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi ve Kağızman Meslek
Yüksekokulu’nda yapılan araştırma sonuçları incelenmektedir.
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 27 Kasım 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 21 Sayı: 1 |