Bu çalışma son yıllarda halkla
ilişkiler alanında egemen olan ilişkisel perspektifin ve onun günümüzdeki
uygulanış biçimi olan diyalojik iletişimin kuruluşlar tarafından internet
ortamında nasıl ve ne düzeyde uygulandığını saptamaya yöneliktir. Bu bağlamda
çalışma kapsamında Türkiye’de Fortune 500 listesinde yer alan kuruluşların
kurumsal web siteleri analiz edilmiş ve diyalojik iletişim düzeyleri
araştırılmıştır. Çalışma sonucunda elde edilen bulgulardan yola çıkarak söz
konusu kuruluşların diyalojik iletişim düzeylerinin genel olarak düşük olduğu
saptanmıştır.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 2 Şubat 2014 |
Gönderilme Tarihi | 12 Aralık 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 Sayı: 6 |