Okul öncesi eğitim dönemi, dil öğrenme surecinde çok önemli bir yere
sahiptir. Bu dönemde eğitim veren kurumlardaki öğretmenlerin dil etkinliklerine
verdikleri yer ve ayırdıkları zaman çocukların dil edinim sürecinde önemli rol
oynamaktadır. Okuma-yazma etkinlikleri adı altında yapılan birçok faaliyet,
çocukların çeşitli kavramları öğrenme ve bu kavramları tekrarlama, etkili iletişim
kurabilme yeteneklerini geliştirmektedir.
Bu çalışmada okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin
okuma-yazma etkinliklerini uygulamaya ilişkin görüşleri değerlendirilmiş ve
özellikle kavramlara yönelik etkinliklere daha fazla yer verildiği sonucu ortaya
çıkmıştır.
Primary Language | tr;en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | December 3, 2010 |
Submission Date | December 3, 2010 |
Published in Issue | Year 2008 Issue: 17 |