BibTex RIS Cite

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUMA-YAZMA ETKİNLİKLERİNİ UYGULAMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2008, Issue: 17, 72 - 81, 03.12.2010

Abstract

Okul öncesi eğitim dönemi, dil öğrenme surecinde çok önemli bir yere
sahiptir. Bu dönemde eğitim veren kurumlardaki öğretmenlerin dil etkinliklerine
verdikleri yer ve ayırdıkları zaman çocukların dil edinim sürecinde önemli rol
oynamaktadır. Okuma-yazma etkinlikleri adı altında yapılan birçok faaliyet,
çocukların çeşitli kavramları öğrenme ve bu kavramları tekrarlama, etkili iletişim
kurabilme yeteneklerini geliştirmektedir.
Bu çalışmada okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin
okuma-yazma etkinliklerini uygulamaya ilişkin görüşleri değerlendirilmiş ve
özellikle kavramlara yönelik etkinliklere daha fazla yer verildiği sonucu ortaya
çıkmıştır.

Year 2008, Issue: 17, 72 - 81, 03.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

İbrahim Halil Tuğluk This is me

Mehmet Kök This is me

Sinan Koçyiğit This is me

Halil İbrahim Kaya This is me

Başaran Gençdoğan This is me

Publication Date December 3, 2010
Submission Date December 3, 2010
Published in Issue Year 2008 Issue: 17

Cite

APA Tuğluk, İ. H., Kök, M., Koçyiğit, S., Kaya, H. İ., et al. (2010). OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUMA-YAZMA ETKİNLİKLERİNİ UYGULAMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(17), 72-81.