BibTex RIS Cite

ÖĞRETMEN ADAYLARININ NASIL BİR ÖĞRETMEN OLMAK İSTEDİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Year 2005, Issue: 11, 45 - 64, 03.12.2010

Abstract

Araştırmanın temel amacı, öğretmen adaylarının nasıl bir öğretmen
olmak istediklerine ilişkin görüşlerini belirlemektir. Araştırmada, İnönü
Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümünün 4 ana bilim dalından
190 öğretmen adayı - 89 kız, 101 erkek- örneklem grubuna alınmıştır.
Veri toplamak için araştırmacı tarafından geliştirilen anket
kullanılmıştır. Ankette eğitim-öğretim etkinliklerine dönük toplam 34 madde
bulunmaktadır. Verilerin analizinde frekans, yüzde, t-testi ve varyans analizi
kullanılmıştır. Sonuçta, öğretmen adaylarının nasıl bir öğretmen olmak
istediklerine ilişkin görüşlerinde cinsiyete ve bölümlere göre anlamlı bir fark
olduğu ortaya çıkmıştır.

Year 2005, Issue: 11, 45 - 64, 03.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Oğuz Gürbüztürk This is me

Publication Date December 3, 2010
Submission Date December 3, 2010
Published in Issue Year 2005 Issue: 11

Cite

APA Gürbüztürk, O. (2010). ÖĞRETMEN ADAYLARININ NASIL BİR ÖĞRETMEN OLMAK İSTEDİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 45-64.