BibTex RIS Cite

İLKÖĞRETİM OKULLARINDA OKUTULAN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMİNİN KULLANILIŞI

Year 2005, Issue: 11, 100 - 112, 03.12.2010

Abstract

İçinde yaşadığımız çağa damgasını vuran problem çözme, yalnızca
Sosyal Bilgiler dersinin amaçları arasında değil, bütün derslerin amaçları
arasında yer almaktadır. 21. yüzyılın öğretim yöntemlerinin problem çözme
olduğunu bilmek gerekmektedir. Bu nedenle problem ve problem çözmenin
yapısı He problem çözmede başarının artırılması pek çok eğitimci ve
psikolog tarafından üzerinde çalışılan konudur.
Bu çalışmanın amacı da İlköğretim okulları I. ve II. kademelerde
okutulan Sosyal Bilgiler dersinde istenilen düzeyde kullanılmadığını
düşündüğümüz problem çözme yönteminin gerekliliğini ve önemini ortaya
koymaktır. Bunun için önce problem çözme yönteminin niteliği tanıtılmış,
Sosyal Bilgiler dersinde bu yöntemin nasıl kullanılabileceği konusunda bir
örnek verilip, öneriler sunulmuştur.

Year 2005, Issue: 11, 100 - 112, 03.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Durmuş Kılıç This is me

Osman Samancı This is me

Publication Date December 3, 2010
Submission Date December 3, 2010
Published in Issue Year 2005 Issue: 11

Cite

APA Kılıç, D., & Samancı, O. (2010). İLKÖĞRETİM OKULLARINDA OKUTULAN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMİNİN KULLANILIŞI. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 100-112.