BibTex RIS Cite

FELSEFE ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİ KULLANMA DÜZEYLERİNİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2005, Issue: 11, 199 - 213, 03.12.2010

Abstract

Bu çalışma ile, felsefe öğretmenlerinin derslerinde kullandıkları
öğretim yöntemlerinin hangi düzeyde olduğu belirlenmeye çalışılmıştır.
Araştırmanın evrenini Erzurum il merkezindeki felsefe öğretmenleri ile
öğrenciler; örneklemini ise, random yoluyla seçilen 20 öğretmen ve 210
öğrenci oluşturmaktadır. Elde edilen verilere göre, felsefe öğretmenlerinin
çok fazla değişik öğretim yöntemlerini kullanmadıkları sonucuna
ulaşılmıştır. Sonuca göre de bazı önerilere gidilmiştir.

Year 2005, Issue: 11, 199 - 213, 03.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Zafer Yılmaz This is me

Mustafa Cihan This is me

Çavuş Şahin This is me

Publication Date December 3, 2010
Submission Date December 3, 2010
Published in Issue Year 2005 Issue: 11

Cite

APA Yılmaz, Z., Cihan, M., & Şahin, Ç. (2010). FELSEFE ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİ KULLANMA DÜZEYLERİNİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 199-213.