BibTex RIS Cite

DUYGUSAL ZEKÂ YETERLİLİKLERİNİN KURAMSAL ÇERÇEVESİ VE EĞİTİMDEKİ ROLÜ

Year 2005, Issue: 11, 269 - 293, 04.12.2010

Abstract

Geleneksel eğitim anlayışı, bilgi toplumunun ihtiyaçlarını
karşılayamamaktadır. Bilgi çağı insanının yetiştirilmesinde yeni bir
yaklaşıma ihtiyaç vardır. İnsanların duygusal zekalarının geliştirilmesi, pek
çok sorunu çözebilir görünmektedir. Literatüre dayalı olarak yürütülen bu
araştırma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde duygusal zeka
kavramı, duygusal zeka yeterlilikleri ve duygusal zeka modelleri sistematik
olarak tanımlanmaktadır. İkinci bölümde duygusal zekanın eğitimdeki rolü
tartışılmaktadır. Üçüncü bölümde sonuç ve önerilere yer verilmektedir.

Year 2005, Issue: 11, 269 - 293, 04.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Demet Somuncuoğlu This is me

Publication Date December 4, 2010
Submission Date December 4, 2010
Published in Issue Year 2005 Issue: 11

Cite

APA Somuncuoğlu, D. (2010). DUYGUSAL ZEKÂ YETERLİLİKLERİNİN KURAMSAL ÇERÇEVESİ VE EĞİTİMDEKİ ROLÜ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 269-293.