Geleneksel eğitim anlayışı, bilgi toplumunun ihtiyaçlarını
karşılayamamaktadır. Bilgi çağı insanının yetiştirilmesinde yeni bir
yaklaşıma ihtiyaç vardır. İnsanların duygusal zekalarının geliştirilmesi, pek
çok sorunu çözebilir görünmektedir. Literatüre dayalı olarak yürütülen bu
araştırma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde duygusal zeka
kavramı, duygusal zeka yeterlilikleri ve duygusal zeka modelleri sistematik
olarak tanımlanmaktadır. İkinci bölümde duygusal zekanın eğitimdeki rolü
tartışılmaktadır. Üçüncü bölümde sonuç ve önerilere yer verilmektedir.
Primary Language | tr;en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | December 4, 2010 |
Submission Date | December 4, 2010 |
Published in Issue | Year 2005 Issue: 11 |