BibTex RIS Cite

EĞİTİM ORTAMLARINDA DOĞRUDAN DOĞRUYA EDİNİLEN MAKSATLI YAŞANTILAR VE EPİSTEMOLOJİK TEMELİ

Year 2005, Issue: 11, 371 - 382, 04.12.2010

Abstract

Eğitimin amacı, bireylerde istendik davranış değişikliklerini
gerçekleştirmektir. Bu da öğrenme süreçlerini kapsar. Bu kapsamda, özel
yöntemler kullanılır. Yaparak-yaşayarak öğrenme modelinde, bilgiye
ulaşmak için doğrudan doğruya edinilen maksatlı yaşantılar büyük önem
taşır. Bu yaşantılar öğrenmeyi kolaylaştırarak, bilginin kalıcı ve kullanışlı
olmasını sağlar. Bu çalışmada, bilgi ve bilimsel bilgi açısından doğrudan
doğruya edinilen maksatlı yaşantılar, onun önemi ve epistemolojik temeli
açıklanmaya çalışılacaktır.

Year 2005, Issue: 11, 371 - 382, 04.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Kemal Bakır This is me

Publication Date December 4, 2010
Submission Date December 4, 2010
Published in Issue Year 2005 Issue: 11

Cite

APA Bakır, K. (2010). EĞİTİM ORTAMLARINDA DOĞRUDAN DOĞRUYA EDİNİLEN MAKSATLI YAŞANTILAR VE EPİSTEMOLOJİK TEMELİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 371-382.