BibTex RIS Cite

EDEBİYAT DERSLERİNDE UYGULANAN ANLATMA, KARŞILAŞTIRMA VE SORU-CEVAP METODLARININ ÖĞRENCİ BAŞARISINA KALICILIK BAKIMINDAN ETKİLERİ

Year 2005, Issue: 12, 116 - 123, 04.12.2010

Abstract

Türk Dili ve Edebiyatı derslerinin uzak amacı "Çağdaş Türk İnsanı"nı
yetiştirmektir. Bu amacın gerçekleşmesi için metinlerden faydalanılır.
Derslerde anlatma, karşılaştırma, tüme varım, tümden gelim,soru-cevap gibi
metodlar uygulanır.
Derslerde öğrenilenlerin kalıcılığı bakımından soru-cevap ve karşılaştırma
metotları önemlidir.

Year 2005, Issue: 12, 116 - 123, 04.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Feridun Alper This is me

Publication Date December 4, 2010
Submission Date December 4, 2010
Published in Issue Year 2005 Issue: 12

Cite

APA Alper, F. (2010). EDEBİYAT DERSLERİNDE UYGULANAN ANLATMA, KARŞILAŞTIRMA VE SORU-CEVAP METODLARININ ÖĞRENCİ BAŞARISINA KALICILIK BAKIMINDAN ETKİLERİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(12), 116-123.