BibTex RIS Cite

İŞBİRLİKÇİ ÖĞRENME YÖNTEMİ ÜZERİNE DERLEME ÇALİŞMASİ III: İŞBİRLİKÇİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN EĞİTİM ORTAMINDAKİ FAYDALARI

Year 2006, Issue: 13, 414 - 430, 04.12.2010

Abstract

Eğitim ve öğrenimdeki yeni yaklaşımlar bilim adamlarının eğitim ile ilgili
çalışmalarda kullandıkları yöntem ve davranışlarla uyum içerisindedir. Yeni öğretim
yaklaşımlarında Öğretmen öğrencileri kendi düşünce modeli içine hapsetmemeli, kendisi
öğrencinin düşünme ve öğrenme sistemine girmeli ve öğrenciyi bilimsel yönteme
yönlendirmelidir. Bir eğitim programının amaçlarına ulaşması öğrenme ve öğretme
süreçlerinin rasgele olarak değil, bilimsel araştırma bulgularına göre düzenlenmesine
bağlıdır, Bu doğrultuda gerçekleştirilen çalışmalar arasında işbirliğine dayalı öğrenme
çalışmaları Önemli bir yer tutmaktadır. Bu noktada, işbirliğine dayalı öğrenme ile ilgili bazı
açıklamalara yer vermekte yarar görülmektedir. Bu çalışmada işbirlikçi öğrenme
yönteminin ; akademik başarı, sosyal beceri kazandırma, psikolojik fayda ve ölçme -
değerlendirme süreçlerine katkıları üzerinde durulmuştur.

Year 2006, Issue: 13, 414 - 430, 04.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Ufuk Şimşek This is me

Ümit Şimşek This is me

Kemal Doymuş This is me

Publication Date December 4, 2010
Submission Date December 4, 2010
Published in Issue Year 2006 Issue: 13

Cite

APA Şimşek, U., Şimşek, Ü., & Doymuş, K. (2010). İŞBİRLİKÇİ ÖĞRENME YÖNTEMİ ÜZERİNE DERLEME ÇALİŞMASİ III: İŞBİRLİKÇİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN EĞİTİM ORTAMINDAKİ FAYDALARI. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(13), 414-430.