BibTex RIS Cite

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İSTENMEYEN DAVRANIŞLARA İLİŞKİN YETERLİLİKLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

Year 2007, Issue: 15, 171 - 188, 04.12.2010

Abstract

Bu araştırmanın amacı, sınıf öğretmenlerinin istenmeyen davranışlara ilişkin
yeterliliklerini bazı değişkenlere göre ortaya koymaktır. Araştırmanın evrenini 2006-
2007 Eğitim-Öğretim Yılı Erzurum il merkezinde görev yapan sınıf öğretmenleri
oluşturmaktadır.
Araştırma için ilk önce literatür taraması yapılmıştır. Uzman görüşlerinden ve
yapılmış araştırmaların bilgi toplama ölçeklerinden yararlanılarak bir anket formu
hazırlanmıştır. Öğretmenler ankette yer alan maddelere ilişkin cevaplarını "Evet,
Kısmen, Hayır" kategorilerinden birisini işaretleyerek belirlemişlerdir. Veriler frekans
(f), yüzde (%), aritmetik ortalama ( x ) ve t testi kullanılarak analiz edilmiştir.
Araştırma sonunda, öğretmen görüşleri arasında mesleki kıdeme, son bitirilen
alana ve hizmet içi eğitim kurslarına katılma durumuna göre anlamlı farklılıklara
ulaşılmıştır.

Year 2007, Issue: 15, 171 - 188, 04.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Mete Alım This is me

Serkan Doğanay This is me

Meral Elikesik This is me

Publication Date December 4, 2010
Submission Date December 4, 2010
Published in Issue Year 2007 Issue: 15

Cite

APA Alım, M., Doğanay, S., & Elikesik, M. (2010). SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İSTENMEYEN DAVRANIŞLARA İLİŞKİN YETERLİLİKLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(15), 171-188.