Bu çalışmada matematik öğretiminde problem çözümüne yönelik öğrenci
yaklaşımı araştırılmıştır. Araştırma, Van ili sınırları içinde yer alan Milli Eğitim
Bakanlığına bağlı 2'si Özel olmak üzere toplam 5 ilköğretim okulunda okuyan
öğrenciler üzerinde yürütülmüştür. Okullar ve öğrenciler tesadüfi örneklem yolu ile
seçilmiş olup anket uygulandığı gün okulda bulunan öğrencilerle sınırlandırılmıştır.
Araştırmada öğrenciler matematik öğretiminde verilen bir problemin tanımıyla ilgili
olarak çoğunlukla olumlu yanıt vererek uygulamada verilen bir problemin ne
olduğunu etkin yorumlayabildikleri görülmüştür.
Primary Language | tr;en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | December 4, 2010 |
Submission Date | December 4, 2010 |
Published in Issue | Year 2007 Issue: 16 |