Yeni ürün geliştirme, yeni ürün fikrinin oluşmasından ürünün pazara
sunulmasına kadar devam eden dinamik ve uzun bir süreçtir. Araştırmacılar, yeni
ürün geliştirme sürecinin başarısını bu süreç içinde yer alan bazı özel aşamalarla
ilişkilendirilmişlerdir. Bundan dolayı, yöneticiler bu sürecin her safhasında yeni
ürünün varlığını ve sürdürebilirliğini değerlendirmelidirler. Bu sürecin bazı özel
aşamalarını dikkate alan aşama eşiği yöntemi de yöneticilere yeni ürün geliştirme
sürecine devam edip etmeme konusunda yardımcı olan bir metottur. Bu
araştırmada, Türkiye’deki bazı firmaların, yeni ürün geliştirmede uygulanan
aşama eşiği yönteminde kullandıkları değerlendirme kriterleri belirlenmeye
çalışılacaktır.
Primary Language | tr; en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | February 18, 2010 |
Published in Issue | Year 2006 Volume: 7 Issue: 1 |