BibTex RIS Cite

YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME SÜRECİNDE AŞAMA-EŞİĞİ YÖNTEMİYLE SÜREÇ PERFORMANS DEĞERLEMESİ

Year 2006, Volume: 7 Issue: 1, 435 - 452, 18.02.2010

Abstract

Yeni ürün geliştirme, yeni ürün fikrinin oluşmasından ürünün pazara
sunulmasına kadar devam eden dinamik ve uzun bir süreçtir. Araştırmacılar, yeni
ürün geliştirme sürecinin başarısını bu süreç içinde yer alan bazı özel aşamalarla
ilişkilendirilmişlerdir. Bundan dolayı, yöneticiler bu sürecin her safhasında yeni
ürünün varlığını ve sürdürebilirliğini değerlendirmelidirler. Bu sürecin bazı özel
aşamalarını dikkate alan aşama eşiği yöntemi de yöneticilere yeni ürün geliştirme
sürecine devam edip etmeme konusunda yardımcı olan bir metottur. Bu
araştırmada, Türkiye’deki bazı firmaların, yeni ürün geliştirmede uygulanan
aşama eşiği yönteminde kullandıkları değerlendirme kriterleri belirlenmeye
çalışılacaktır.

Year 2006, Volume: 7 Issue: 1, 435 - 452, 18.02.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr; en
Journal Section Makaleler
Authors

Ekrem Cengiz This is me

Hasan Ayyıldız This is me

Fazıl Kırkbir This is me

Publication Date February 18, 2010
Published in Issue Year 2006 Volume: 7 Issue: 1

Cite

APA Cengiz, E., Ayyıldız, H., & Kırkbir, F. (2010). YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME SÜRECİNDE AŞAMA-EŞİĞİ YÖNTEMİYLE SÜREÇ PERFORMANS DEĞERLEMESİ. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7(1), 435-452.

Creative Commons Lisansı
ATASOBEDAtatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.