.
İngilizcenin öğretimi temel eğitim alanlarından biri olduğundan beri, ingiliz dili eğitimi programları daha da artarak önem kazanmıştır. Bu yüzden, bu çalışmada İngilizce öğretmenliği bölümündeki pedagojik derslerin hedeflenen amaca ulaşıp ulaşmadığının belirlenmesi amacıyla bir son değerlendirme gerçekleştirilmiştir. Çalışmada farklı kaynaklardan faydalanmak amacıyla döküman analizi, anket ve görüşme bulguları içiçe geçirilerek değerlendirilmiştir. Ana çalışmada, önce pilot uygulama, anketin güvenilirlik çalışması, görüşmelerin iç geçerlilik oranı ve hedeflenen ders amaçları belirlenmiştir. Elde edilen verilerin ışığı altında, pedagojik ders içeriklerinin zayıf ve güçlü yönleri belirlenerek etkili ve kaliteli ders içeriklerinin geliştirilmesi hedeflenmiştir
Primary Language | en;tr |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | April 10, 2013 |
Published in Issue | Year 2012 Volume: 16 Issue: 2 |