ÖZET
Ekonomik kalkınmada pazarlamanın rolü büyüktür. Pazarlamanın kalkınmadaki
rolU bir gorüşe göre, tüketim mallarının üreticilerden tüketicilere minimum kaynak
kullanımı ile nakledilmesi şeklinde ifade edilirken, diğer bir görüşe göre, pazarlanan
output miktarını artımıak- şeklindedir. Geliş;nekte olan Ulkelerde pazarlanan
output miktarını artırmak ve üreticileri- pazar için üretime teş'Yik etmekhemtarım
kesimi, hem de tüm ekçmomi için önem verilmesi gereken bir zorunluluktur. Bu
amaçla pazarlama sisteminın işleyebilmesi için Devletin yüklenmek zorunda olduğu
çeşitli görevler vardır. Bunlar başlıca, yasal, kurumsal ve mali organizasyonlara dayanmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | DERLEMELER |
Authors | |
Publication Date | December 30, 2010 |
Published in Issue | Year 1981 Volume: 12 Issue: 1 |
Articles published in this journal are published under the Creative Commons International License (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/). This allows the work to be copied and distributed in any medium or format provided that the original article is appropriately cited. However, the articles work cannot be used for commercial purposes.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/