Research Article
BibTex RIS Cite

HALK EĞİTİMİNDE KATILMA İLE İLGİLİ ARAŞTIRMALAR

Year 1990, , 307 - 332, 19.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000838

Abstract

“Katdma”, halk eğitimi alanında en çok araştırılan konulardan biridir* 1. Çeşitli ülkelerde, yetişkinlerin resmi, özel ya da gönüllü eğitim kuramlarınca düzenlenen çeşitli halk eğitimi program ve etkinliklerine hangi koşullar altında katıldıklarını ve devam ettiklerini konu alan birçok araştırma yapılmıştır. Bu araştırmalarda konu, “katılma” ya da “katılmama” ve “devamı sürdürme” ya da “terk” olguları ile ilişkili olarak, yetişkinlerin bireysel ve durumsal özelhkleri, katılma için gösterdikleri nedenler ve öğrenme güdüleri; katılmama ve terk nedenleri ya da katdma engelleri, vb çeşitli boyutları ile ele alınmaktadır.

References

  • Tekin, M. “Ankara İlinde Yetişkinleri örgün Yetişkin Eğitimi Programlarına Katılmaya Güdüleyen Etmenler ve Yetişkinlerin Katılmada Karşılaştıkları Güçlükler,” Yayınlanmamış Doktora Tezi, Ankara Üniversitesi, 1988»
Year 1990, , 307 - 332, 19.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000838

Abstract

References

  • Tekin, M. “Ankara İlinde Yetişkinleri örgün Yetişkin Eğitimi Programlarına Katılmaya Güdüleyen Etmenler ve Yetişkinlerin Katılmada Karşılaştıkları Güçlükler,” Yayınlanmamış Doktora Tezi, Ankara Üniversitesi, 1988»
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Serap Ayhan This is me

Publication Date August 19, 2019
Published in Issue Year 1990

Cite

APA Ayhan, S. (2019). HALK EĞİTİMİNDE KATILMA İLE İLGİLİ ARAŞTIRMALAR. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 23(1), 307-332. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000838
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.