Research Article
BibTex RIS Cite

AVUSTRALYA’DA EĞİTİM

Year 1989, , 241 - 250, 20.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000857

Abstract

Yüzölçümü: 7.682,300 km2.

Nüfus: 15.749.000 kişi.

Dil: İngilizce.

Yönetim Biçimi: Federal Parlamentolu Devlet. Uluslar Topluluğu’-na (Commomvvealth) dahil bağımsız ülke.

Milli Gelirden Kişi Başına Düşen Pay: 10.810 ABD Doları.

Milli Gelirden Eğitime Ayrılan Pay: % 5.9

References

  • Ana Yayıncılık. Karşılaştırmalı Ulusal İstatistikler. İstanbul: 1986.
  • Australian Bureau of Statistics. Colleges of Advanced Education^ 1979. Canberra: 1980.
  • Commonwealth Department of Education. Development of Education, 1978-1980. Canberra: 1980.
  • Commonwealth Department of Education. Educational Research and Development. Ninth Annual Report 1978—1979. Canberra: 1980.
Year 1989, , 241 - 250, 20.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000857

Abstract

References

  • Ana Yayıncılık. Karşılaştırmalı Ulusal İstatistikler. İstanbul: 1986.
  • Australian Bureau of Statistics. Colleges of Advanced Education^ 1979. Canberra: 1980.
  • Commonwealth Department of Education. Development of Education, 1978-1980. Canberra: 1980.
  • Commonwealth Department of Education. Educational Research and Development. Ninth Annual Report 1978—1979. Canberra: 1980.
There are 4 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Suat Pektaş This is me

Publication Date August 20, 2019
Published in Issue Year 1989

Cite

APA Pektaş, S. (2019). AVUSTRALYA’DA EĞİTİM. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 22(1), 241-250. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000857
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.