BibTex RIS Cite
Year 2005, Volume: 38 Issue: 2, 187 - 195, 01.10.2005
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000115

Abstract

Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Bir Yaklaşım mı Yoksa Geleneksel Bir Anlayış mı?

Year 2005, Volume: 38 Issue: 2, 187 - 195, 01.10.2005
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000115

Abstract

Fakülteler ve eğitim kurumları, hizmet öncesi eğitim gören öğretmen
adaylarının günümüzde okullarda uygulanan yöntem, teknik ve yaklaşımları
öğrenmelerine olanak sağlayacak, karşılıklı işbirliği ve etkileşim olanakları
geliştirmelidir. Mesleğe hazırlanan öğretmen adaylarına, yeni yöntem ve
teknikleri uygulama imkanı verilmelidir. Bu, en etkili bir biçimde işbirliğine
dayalı stratejiler kullanılarak, araştırmacı bir yaklaşımla gerçekleştirilebilir.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA88PP89VB
Journal Section Translation
Authors

Doreen Shantz This is me

Publication Date October 1, 2005
Published in Issue Year 2005 Volume: 38 Issue: 2

Cite

APA Shantz, D. (2005). Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Bir Yaklaşım mı Yoksa Geleneksel Bir Anlayış mı?. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 38(2), 187-195. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000115

Cited By




Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Züleyha YILDIRIM YAKAR
https://doi.org/10.33437/ksusbd.655590




Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0