Genç dimağların "köklerin yerin altına doğru
ilerlerken, zıt ve uzak şeylerin bir araya gelerek bir gövdeden çıkıp çiçekler
açtırışını" keşfetmelerine yardım etmek öğretmenlerin özel görevidir.
Eğitimciler eğitim programını bütünleştirerek bu görevin kısmen üstesinden
gelebilirler. Burada betimlenen on model eğitim programının bütünleştirilmesi
sırasında izlenmesi gereken aşamaları vermektedir (şekil 1).
Bünlar tek bir alanın içindekilerin araştırılmasıyla başlar
(parçalı, bağlantılı ve içiçe geçmiş modeller), çeşitli disiplinleri
bütünleştiren modellerle devam eder
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Studies on Education |
Journal Section | Derleme Makaleler |
Authors | |
Publication Date | June 1, 1999 |
Published in Issue | Year 1999 Volume: 32 Issue: 1 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0