Research Article
BibTex RIS Cite

YİRMİBİRİNCİ YÜZYIL İÇİN PSİKOLOGLARIN EĞİTİMİ

Year 1995, Volume: 28 Issue: 2, 145 - 160, 01.01.1995
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000302

Abstract

Bu makalede yazdığımız gibi, İngiliz hükümeti büyük bir Avrupa birliği konusundaki Maastricht Antlaşmasıyla ilgili müzakerede birkéz daha eleştirilere hedef olmuştur. Politikacıların önemli bir bölümü bu ülkenin (Birleşik Krallığın) Avrupa'nın merkezinde (heart) olacağını, böy-lece de hepimizi etkileyebilecek olan kararları doğrudan doğruya etkileyebileceğimizi ileri sürüyorlar. Çok sayıda kişi, bu antlaşmayı onaylamakta ağır davranmamızın ve antlaşmaya önemli çekinceler koymaktaki ısrarımızın, ülkemizin kıyıya itilmesiyle ve Avrupa Birli-ği’nin sadece “ikinci derecede" üyesi olmakla sonuçlanacağım görmektedir.

References

  • BPS (1990). The Core Curriculum for Educational Psychology Training Courses, Leicester: British Psychology Society.
Year 1995, Volume: 28 Issue: 2, 145 - 160, 01.01.1995
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000302

Abstract

References

  • BPS (1990). The Core Curriculum for Educational Psychology Training Courses, Leicester: British Psychology Society.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Sefahattin Öğülmüş This is me

Publication Date January 1, 1995
Published in Issue Year 1995 Volume: 28 Issue: 2

Cite

APA Öğülmüş, S. (1995). YİRMİBİRİNCİ YÜZYIL İÇİN PSİKOLOGLARIN EĞİTİMİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 28(2), 145-160. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000302
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0