Research Article
BibTex RIS Cite

ÇAĞDAŞ İNSANI YARATMADA YARATICI DRAMA EĞİTİMİNİN ÖNEMİ VE EMPATİK BECERİ VE EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNE ETKİSİ

Year 1994, Volume: 27 Issue: 1, 135 - 194, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000424

Abstract

Bu çalışmada çağdaş insanı yaratmada yaratıcı drama eğitiminin öneminden ve Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi öğrencileri üzerine yapılan Yaratıcı Drama Eğitiminin Empatik Beceri ve Enıpatik Eğitim Düzeylerine Etkisi konulu araştırmadan sözedilecektir.

References

  • Kırk, R.E.: Emperimental Design Procedures for the Behavorial Sciences, Cole Publishing Company, Colifornia: 1982.
Year 1994, Volume: 27 Issue: 1, 135 - 194, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000424

Abstract

References

  • Kırk, R.E.: Emperimental Design Procedures for the Behavorial Sciences, Cole Publishing Company, Colifornia: 1982.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Ayşe Okvuran This is me

Publication Date August 2, 2019
Published in Issue Year 1994 Volume: 27 Issue: 1

Cite

APA Okvuran, A. (2019). ÇAĞDAŞ İNSANI YARATMADA YARATICI DRAMA EĞİTİMİNİN ÖNEMİ VE EMPATİK BECERİ VE EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNE ETKİSİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(1), 135-194. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000424

Cited By

Is Drama A Magic Wand or A Waste of Time?
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
https://doi.org/10.17522/balikesirnef.1217596
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0