Research Article
BibTex RIS Cite

HERKES İÇİN OKUMA - YAZMA ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 1994, Volume: 27 Issue: 1, 429 - 442, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000429

Abstract

Dünyada ve ülkemizde okur-yazarlığm yaygınlaştırılması konusunda günümüze kadar çok çeşitli çalışmalar yapılmış ve başarılı sonuçlar alınmıştır. Ancak sorunun köklü bir çözümü için bunlar yeterli olamamıştır. 2000’li yıllara çok yaklaştığımız şu günlerde bile hala dünyamızda 15 ve daba yukarı yaşlarda 1 milyar, ülkemizde ise 10 milyon civarında okumaz-yazmaz bulunmaktadır.

References

  • Güneş, Firdevs.: 1990: Dünya Okuma-Yazma Yılı, Milliyet Gazetesi, Düşünenlerin Düşüncesi Köşesi, 16 Eylül 1989.
  • Güneş, Firdevs.: 199(1: Dünya Ökuma-Yazma Yılı, önemi ve Amaçları, Çağdaş Eğitim Dergisi, Sayı: 148 Ekim 1989.
Year 1994, Volume: 27 Issue: 1, 429 - 442, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000429

Abstract

References

  • Güneş, Firdevs.: 1990: Dünya Okuma-Yazma Yılı, Milliyet Gazetesi, Düşünenlerin Düşüncesi Köşesi, 16 Eylül 1989.
  • Güneş, Firdevs.: 199(1: Dünya Ökuma-Yazma Yılı, önemi ve Amaçları, Çağdaş Eğitim Dergisi, Sayı: 148 Ekim 1989.
There are 2 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Firdevs Güneş This is me

Publication Date August 2, 2019
Published in Issue Year 1994 Volume: 27 Issue: 1

Cite

APA Güneş, F. (2019). HERKES İÇİN OKUMA - YAZMA ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(1), 429-442. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000429

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License