Research Article
BibTex RIS Cite

POSTMODERNİZM VE EĞİTİM

Year 1993, Volume: 26 Issue: 1, 39 - 50, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000519

Abstract

İngiltere’deki sanayi devrimi, Fransa’daki siyasal .devrim ve bilimsel ussallığın laikleştirici etkisinin öncülük ettiği dönem olarak “Modernité” ve on dokuzuncu yüzydın sonlarına doğru toplumsal bilimlerde bir paradigma değişimini ifade eden “Modernizm” artık aşılmıştır. “Postmodernizm” denen yeni bir çağ bazı ülkelerde başlamıştır. Artık yaygın ideolojileri kırılan modernizm ve modernité, giderek köktenci bir yeniden yapılanmaya uğramaktadır.

References

  • Frankel, Boris., Sanayi Sonrası Ütopyalar. (Çev. Kâmil Durand), İstanbul, 1991, Ayrıntı .Yayınları.
  • Gençliğin Eğitimi ve Sorunları. Ankara 1986, T.E.D. Yayınları.
Year 1993, Volume: 26 Issue: 1, 39 - 50, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000519

Abstract

References

  • Frankel, Boris., Sanayi Sonrası Ütopyalar. (Çev. Kâmil Durand), İstanbul, 1991, Ayrıntı .Yayınları.
  • Gençliğin Eğitimi ve Sorunları. Ankara 1986, T.E.D. Yayınları.
There are 2 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Mahmut Tezcan This is me

Publication Date August 6, 2019
Published in Issue Year 1993 Volume: 26 Issue: 1

Cite

APA Tezcan, M. (2019). POSTMODERNİZM VE EĞİTİM. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 26(1), 39-50. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000519

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License