Research Article
BibTex RIS Cite

EĞİTİM BİLİMLERİ MEZUNLARININ KADROLARINDA KİMLER İSTİHDAM EDİLİYOR?

Year 1993, Volume: 26 Issue: 1, 97 - 100, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000505

Abstract

“Eğitim Programları ve Öğretim”, “Eğitim Yönetimi Planlaması ye Teftişi”, “Eğitimde Psikolö'jik Hizmetler” daha sonraki yıllarda “Özel Eğitim”, “Halk Eğitimi” “Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri” “Güzel Sanatlar Eğitimi”, “Eğitim Teknolojisi” “Mesleki ve Teknik Eğitim” bölümleri bünyesinde yukarıda belirlenen amaçlara hizmet etmekteyken 1981 yılında YÖK’ün kurulması sonucu 2089 sayılı yasa ile fakülte yeniden yapılandırılmıştır. Bu yapılanmada fakültedeki bölüm sayısı üçe indirilmiş aynı bölüm altında bir araya gelmemesi gereken eski bölümler anabilim dalı olarak adlandırılmıştır. Böylece “Eğitim Programları ve Öğretim” “Eğitim Yönetimi ve Planlaması” “Eğitimde Psikolojik Hizmetler” ve daha sonra buna “Halk Eğitimi” bölümü de eklenerek fakültede dört bölüm oluşturulmuştur.

References

  • Küçiikahmet, Leyla., Ankara Üniversitesi Eğilim Bilimleri Fakültesi Mezunları İzleme Araştırması, A.Ü. Eğitim Bilimleri .Fakültesi Yayını No: 145, Ankara, 1985.
Year 1993, Volume: 26 Issue: 1, 97 - 100, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000505

Abstract

References

  • Küçiikahmet, Leyla., Ankara Üniversitesi Eğilim Bilimleri Fakültesi Mezunları İzleme Araştırması, A.Ü. Eğitim Bilimleri .Fakültesi Yayını No: 145, Ankara, 1985.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

F. Dilek Gözütok This is me

Publication Date August 6, 2019
Published in Issue Year 1993 Volume: 26 Issue: 1

Cite

APA Gözütok, F. D. (2019). EĞİTİM BİLİMLERİ MEZUNLARININ KADROLARINDA KİMLER İSTİHDAM EDİLİYOR?. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 26(1), 97-100. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000505
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0