Oğrenme-öğretmc sürecinin başarısının göstergesi davranışlardaki olumlu değişimlerle belirlenmektedir. Buna göre davranışların, öğrenimin oluştuğu sınıflarda değiştirilmesi temeldir. Bu nedenle öğretmenin tüm planlarında değiştirilmesi istenen davranışları saptaması gerekmektedir. Bununla birlikte amaçların sınıflamaşmın yapılması öncelikle kullanıcıya kolaylık (sağlar. Ayrıca ulusal eğitim amaçlarının siıııfta gerçekleştirilmesine yardımcı olur. İşte Bloom ve arkadaşları, böylesi bir davranış listesinin geliştirilmesinde uygulayıcdara kolaylık sağlamak üzere bir sınıflama sistemi geliştirmişlerdir. Bloom’a göre* 1 aşamalar şu şekildedir:
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 6, 2019 |
Published in Issue | Year 1993 Volume: 26 Issue: 1 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0