Research Article
BibTex RIS Cite

EĞİTİMDE YENİ TEKNOLOJİLER VE ÇOKLU ORTAM

Year 1993, Volume: 26 Issue: 1, 219 - 226, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000508

Abstract

Çağımızın, her alanda, meydana gelen değişimlerin ve gelişmelerin karakteristik özelliklerini taşıması başlıca niteliğidir. Büyük ve yoğun insan toplulukları, aşırı hareket, hızlı değişim, bilimsellik, siyasi düzeyde teknokrasi, sosyal yaşamda toplumlararası bütünleşme, ekonomik alanda uluslararası örgütlenme, üretimde maddi sermayeden bilgi sermeyesine geçiş, otomasyondan sibernasyona dönüşüm, elektrik enerjisinden nükleer enerjiye geçiş, kıtalararası ulaşım ve iletişimden gezegenlerarası ulaşım ve iletişime geçiş, meydana gelen bu değişimlerin ve gelişmelerin küçük birer .örneğidir.

References

  • Alkan, Cevat., Eğitim Teknolojisi. Yargıçoğlu Matbaası, Ankara: 1984.
  • Arslantuualı, Mustafa., “Multimedia Çok mu Gerekli?” PC— W'ORLD. Sayı: 13, Mart 1992, s. 72.
  • Bahar, Nezihe», “insan Beyni Bilgisayarla Eşgüdümde”. Cumhuriyet Bilim ve Teknik. Sayı: 290, 10 Ekim 1992, s, 8.
Year 1993, Volume: 26 Issue: 1, 219 - 226, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000508

Abstract

References

  • Alkan, Cevat., Eğitim Teknolojisi. Yargıçoğlu Matbaası, Ankara: 1984.
  • Arslantuualı, Mustafa., “Multimedia Çok mu Gerekli?” PC— W'ORLD. Sayı: 13, Mart 1992, s. 72.
  • Bahar, Nezihe», “insan Beyni Bilgisayarla Eşgüdümde”. Cumhuriyet Bilim ve Teknik. Sayı: 290, 10 Ekim 1992, s, 8.
There are 3 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Numan Numânoğlu This is me

Publication Date August 6, 2019
Published in Issue Year 1993 Volume: 26 Issue: 1

Cite

APA Numânoğlu, N. (2019). EĞİTİMDE YENİ TEKNOLOJİLER VE ÇOKLU ORTAM. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 26(1), 219-226. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000508
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0