Research Article
BibTex RIS Cite

YETİŞKİN EĞİTİMİ AÇISINDAN TÜRKİYE'DEKİ UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA BİR BAKIŞ

Year 1992, Volume: 25 Issue: 1, 285 - 293, 08.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000639

Abstract

Bilgi birikimi ve teknolojideki hızlı gelişmeler yeni örgütsel yapılan ve yeni iletişim biçimlerini gerekli hale getirirken bireylerin eğitim gereksinimlerini de çeşitlendirmekte ve, her geçen gün arttırmaktadır. Bu gereksinimleri var olan örgün eğitim sistemleriyle ve kullanılan eğitim teknolojileri ile karşılamak ise olanaksızlaşmaktadır. Buna ek olarakda eğitimin ekonomik, kültürel ve toplumsal sistemler içindeki yeri ve önemi değişmekte ve bu değişim de eğitim- sistemlerinin karşılarına çözümü zor sorunlar çıkarmaktadır. Bu sorunların çözümü için yaşam -boyu eğitim,' dönüşlü eğitim, sürekli eğitim yaygın, eğitim, uzaktan eğitim, mektupla eğitim, yaz okulu,, açık üniversite gibi kavramlar ortaya çıkmış ve bu kavramlara dayanak olarak çok çeşitli uygulamalar yapılmış ve yapılmaktadır.

References

  • Y.Ö.K. Türk Yüksek Öğretiminde 10 yıl 1981-1991 1981 Reformu ve Sonuçları^ Y.Ö.K. Başkam Prof. Dr. İhsan Doğramacının Akademik Personele Gönderdiği Rapor, Ankara 1991.
Year 1992, Volume: 25 Issue: 1, 285 - 293, 08.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000639

Abstract

References

  • Y.Ö.K. Türk Yüksek Öğretiminde 10 yıl 1981-1991 1981 Reformu ve Sonuçları^ Y.Ö.K. Başkam Prof. Dr. İhsan Doğramacının Akademik Personele Gönderdiği Rapor, Ankara 1991.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Ahmet Duman This is me

Publication Date August 8, 2019
Published in Issue Year 1992 Volume: 25 Issue: 1

Cite

APA Duman, A. (2019). YETİŞKİN EĞİTİMİ AÇISINDAN TÜRKİYE’DEKİ UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA BİR BAKIŞ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 25(1), 285-293. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000639

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License