Andragoji veya yetişkin öğretimi bilim ve sanatı, yetişkin öğretimi hakkında doğrulanmış varsayımlar üzerine kurulu bir teoridir. Öğretmenler yetişkin öğrenciler kadar öğretimlerinin niteliğini arttırmak için çalışıyor görünebilir. Denetçiler yetişkin öğrenimi süreci içinde lider veya kolaylaştırıcı (facilitator) olarak düşünülebilir. Bunun için denetçiler yetişkin öğrenciler ile davranışlarım en etkili şekilde uyarlayabileceği düşünülen bir denetim biçimi geliştirmelidirler.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 15, 2019 |
Published in Issue | Year 1991 Volume: 24 Issue: 1 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0