Research Article
BibTex RIS Cite

KAVRAM GELİŞİMİ AŞAMALARI ve “BÜYÜK-KÜÇÜK, UZUN-KISA” KAVRAMLARINI ,ÎŞLEV ve DİL DÜZEYLERİNDE OYUN YÖNTEMİ İLE DEĞERLENDİREN BİR ARAŞTIRMA

Year 1990, Volume: 23 Issue: 2, 481 - 506, 16.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000785

Abstract

Özet olarak, yetişkinler eğitiminin kendine özgü nitelikleri eğitim ortamının ve bu ortamda kullanılacak öğretim araçlarının bu gerçeğe uygun olarak düzenlenmesini gerektirmektedir.

Bu konuda yetişkin öğrencinin eğitsel yönden sahip olduğu özellikler ve yetişkinler eğitimi ilkeleri belirleyici temel ölçüt olarak dikkate alınmalıdır.

Öğretim araçları, süreçlerin ayrılmaz bir öğesidir. Araçlar öğretmen ve öğrencinin öğrenmedeki etki gücünü arttırma işlevine sahiptir. Bu yardımcılar duyu organlarının işe koşulmasında algılamayı kolaylaştırmada, ve doğal durumu kolaylıkla inceleyebilmede aracı ortamlardır.
Yetişkinler eğitiminde bu ortamlar kavram oluşturma yönünden, yetişkin öğretmenin sahip olması gereken bilgi beceri yönünden, yetişkinlerin özellikleri ve yetişkin eğitimi ilkeleri yönünden özgün niteliklere sahip olmak durumundadırlar. Bu nitelikler ise uzun bir liste oluşturmaktadır.

References

  • .
Year 1990, Volume: 23 Issue: 2, 481 - 506, 16.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000785

Abstract

References

  • .
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Zehra Sinem Kavsaoğlu This is me

Publication Date August 16, 2019
Published in Issue Year 1990 Volume: 23 Issue: 2

Cite

APA Kavsaoğlu, Z. S. (2019). KAVRAM GELİŞİMİ AŞAMALARI ve “BÜYÜK-KÜÇÜK, UZUN-KISA” KAVRAMLARINI ,ÎŞLEV ve DİL DÜZEYLERİNDE OYUN YÖNTEMİ İLE DEĞERLENDİREN BİR ARAŞTIRMA. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 23(2), 481-506. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000785
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0