Eğitim araştırmalarının eğitim uygulamaları üzerinde çok az etkisi olduğu savı yaygındır1. Bu dergide bir yazar (Degenhardt, 1984), eğitim araştırmalarının eğitim üzerinde olumsuz etkilerini tartışma konusu yapmaktadır. Kuşkusuz konu üzerinde dikkatle durmak ve eğitim düşüncesi ve araştırmasına yönelik daha çağdaş ve titiz yaklaşımların ele alınması bir ihtiyaç olarak kendini duyurmaktadır (Degenhardt, s. 251.). Bu makale, insan gereksinimlerine duyarlı eğitim araştırmalarından bazılarına ilişkin bir yaklaşımı formüle etme girişimidir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 16, 2019 |
Published in Issue | Year 1990 Volume: 23 Issue: 2 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0