Research Article
BibTex RIS Cite

ÜNİVERSİTE BİRİNCİ YIL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİMİN DAVRANIŞSAL AMAÇLARINI GERÇEKLEŞTİRME DURUMLARI

Year 1990, Volume: 23 Issue: 2, 677 - 685, 16.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000794

Abstract

Çok kapsamlı bir kavram ifade eden “Eğitim”i tanımlamak ve bu kavramı dar bir iki sözcüğün boyutları arasına hapsetmek, bem yanlış ve aynı zamanda da haksızlıkta'. Zira, kültürle iç içe olan, insan hayatını doğuştan ölüme kadar etkileyen, yaşamın her kesimi için son derece büyük bir önem taşıyan, günümüz dünyasında bava ve su kadar ihtiyaç duyulan eğitimi, belirli, sınırlı ve değişmez tanımların kalıbına sokmak doğru olmayacaktır. Ancak, eğitim süreçlerinin, işlevlerinin, amaçlarının ve ürünlerinin tanımı ve açıklanması her zaman mümkündür.

References

  • Yarış, Fatma. Eğilim Bilimine Giriş. A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınlan, No: 159. Ankara: 1988, s. 13.
Year 1990, Volume: 23 Issue: 2, 677 - 685, 16.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000794

Abstract

References

  • Yarış, Fatma. Eğilim Bilimine Giriş. A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınlan, No: 159. Ankara: 1988, s. 13.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Suat Pektaş This is me

Publication Date August 16, 2019
Published in Issue Year 1990 Volume: 23 Issue: 2

Cite

APA Pektaş, S. (2019). ÜNİVERSİTE BİRİNCİ YIL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİMİN DAVRANIŞSAL AMAÇLARINI GERÇEKLEŞTİRME DURUMLARI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 23(2), 677-685. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000794
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0