Dünyamızda, bir taraftan yazılı, sözlü ve görüntülü bilgi miktarındaki artış çok büyük boyutlara ulaşırken diğer taraftan iletişim teknolojisindeki olağanüstü gelişmeler sayesinde bilgi akımının yoğunluk ka-' zandığı gözlenmektedir. Bilim ve teknoloji ağırlıklı bu gelişme; doğal olarak kültürel, eğitsel ve düşünsel açıdan yeni girişimleri gerektirmektedir. Bu girişimlerin amacı, bireyin, hızlı değişme ve bilgi akımı süreci içinde, yaşamım dengeli bir biçimde sürdürebilmesi ve içinde yaşadığı topluma yapıcı bir üye olarak katkıda bulunması için gerekli davranış örüntüleriyle donanmasıdır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 16, 2019 |
Published in Issue | Year 1990 Volume: 23 Issue: 2 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0