Research Article
BibTex RIS Cite

EĞİTİM BİLİMLERİ ÖĞRENCİLERİNİN İSTİHDAM BEKLENTİLERİ

Year 1990, Volume: 23 Issue: 1, 103 - 127, 19.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000835

Abstract

Üniversite mezunları ile ilgili olarak gözlenen pek çok istihdam sorununa rağmen, üniversite eğitimine olan talebin düşmediği, aksine artış gösterdiği görülmektedir. Talebin artma nedenleri olarak, üniversite öncesinde meslek edinme yollarının yeterince oluşturulamamış olması,. toplumda üniversite eğitimine yüksek değer yüklemenin sürdürülüyor olması ve eğitim düzeyinin gittikçe yükseldiği bir piyasada yükseköğrenimin avantaj sağlayabileceği düşüncesi gibi nedenler belirtilebilir. Hangi neden öncelik kazamrsa kazansın, üniversite eğitiminden hem aileler hem de gençler kendileri açısından bir yarar veya bir kazanç ummaktadırlar.

References

  • Erden, Miiniıe. “H.Ü. Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü öğrencilerinin Meslekleri ile ilgili Beklentileri”, Yayımlanmamış Doçentlik Çalışması, Ankara, 1989.
Year 1990, Volume: 23 Issue: 1, 103 - 127, 19.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000835

Abstract

References

  • Erden, Miiniıe. “H.Ü. Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü öğrencilerinin Meslekleri ile ilgili Beklentileri”, Yayımlanmamış Doçentlik Çalışması, Ankara, 1989.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

İşıl Ünal This is me

Publication Date August 19, 2019
Published in Issue Year 1990 Volume: 23 Issue: 1

Cite

APA Ünal, İ. (2019). EĞİTİM BİLİMLERİ ÖĞRENCİLERİNİN İSTİHDAM BEKLENTİLERİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 23(1), 103-127. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000835
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0