“Katdma”, halk eğitimi alanında en çok araştırılan konulardan biridir* 1. Çeşitli ülkelerde, yetişkinlerin resmi, özel ya da gönüllü eğitim kuramlarınca düzenlenen çeşitli halk eğitimi program ve etkinliklerine hangi koşullar altında katıldıklarını ve devam ettiklerini konu alan birçok araştırma yapılmıştır. Bu araştırmalarda konu, “katılma” ya da “katılmama” ve “devamı sürdürme” ya da “terk” olguları ile ilişkili olarak, yetişkinlerin bireysel ve durumsal özelhkleri, katılma için gösterdikleri nedenler ve öğrenme güdüleri; katılmama ve terk nedenleri ya da katdma engelleri, vb çeşitli boyutları ile ele alınmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 19, 2019 |
Published in Issue | Year 1990 Volume: 23 Issue: 1 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0