John Holt, Çocukluktan Kaçış1 adlı kitabında, “kendimize sürekli olarak çocuklar için neyin iyi olduğunu, neyin doğru olduğunu, ne yapabileceğimizi sorup duruyoruz” diyor. Holt”'a göre bu soru ve ona ilişik kaygu ve sıkıntdanmız çağdaş çocukluğun hem nedenlerinden hem de sonuçlarından birini oluşturur. Çünkü çocukluk diye' bir kurum icadedi-lene kadar böylesi sorular sormak kimsenin aklına gelmemiştir, akla geldiyse bile kimse çocuklar için iyi olan şeyin başkaları için iyi olandan bir farkı bulunabileceğini düşünmemiştir2.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 20, 2019 |
Published in Issue | Year 1989 Volume: 22 Issue: 1 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0