Research Article
BibTex RIS Cite

ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREVLİ ÖĞRETMENLERİN SÜREÇLER YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 1989, Volume: 22 Issue: 1, 101 - 133, 20.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000875

Abstract

Eğitim sisteminde amaçlar, öğrenme ve öğretme ilkeleri, süreçler, yöntemler, eğitim araçları ve uygulamalar güncelliğini yitirmeyen ve yitirmeyecek konulardır. Çünkü bunun altında, dünün yöntem ve teknikleriyle bugünün sorunlarını geleceğe yönelik olarak çözme sorunu yatmaktadır. Burada, eğitimin temel taşı olan öğretmen yetiştirme; eğitimin geliştirilmesinde temel sorundur ve insan kaynağının geliştirilmesinin kalbi olarak görülmektedir.

References

  • Alkan, Cevat. Öğretmenlik Uygulamaları Elkilabı. Ankara, 1987.
  • Alkan, Cevat. Eğitim Teknolojisi. Ankara, 1984.
Year 1989, Volume: 22 Issue: 1, 101 - 133, 20.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000875

Abstract

References

  • Alkan, Cevat. Öğretmenlik Uygulamaları Elkilabı. Ankara, 1987.
  • Alkan, Cevat. Eğitim Teknolojisi. Ankara, 1984.
There are 2 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Ali Şahinkesen This is me

Publication Date August 20, 2019
Published in Issue Year 1989 Volume: 22 Issue: 1

Cite

APA Şahinkesen, A. (2019). ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREVLİ ÖĞRETMENLERİN SÜREÇLER YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 22(1), 101-133. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000875
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0