Bilindiği üzere, eğitim birey davranışlarının değişme sürecidir. İnsanın dünyaya gelmesiyle başlayan ve bayatı boyu süren bu sürecin okulda, planlı ve programlı olarak yürütülen boyutu bireyin öğretimini oluşturur, Öğretim, eğitim amaçları doğrultusunda davranış değiştirme ya da yeni davranışlar oluşturma için öğrencilere yardımcı olma çabalarını içermektedir. Öğretim güdümlüdür, planbdır, programlıdır, desteklidir. Öğrencinin öğretmen ile ve onun sağladığı ortamla etkileşimi önem taşır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 20, 2019 |
Published in Issue | Year 1989 Volume: 22 Issue: 1 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0