Research Article
BibTex RIS Cite

SÖZEL OLMAYAN ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARININ ÖĞRETİME ETKİLERİ

Year 1989, Volume: 22 Issue: 1, 225 - 240, 20.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000880

Abstract

Günümüzde, öğretimin niteliğini geliştirmek amacıyla öğretmen dav-men davranışları alanında yapılan araştırmaların hızla yaygınlaştığı görülmektedir.

Esasen, eğitim araştırmalarının konusu, eğitim süreç ve sonuçlarıyla ilgili insan davranışlarıdır. Birey davranışları, sınıf-içi öğretimde, öğretmen ve öğrenci davranışlarını kapsamaktadır. Öğretimin niteliğini geliştirmek için yapılan araştırmaların, öğretmenlere “Hangi?” davranışların, “Nasıl?” kazandırdacağı konusu üzerinde yoğunlaşması doğal bir sonuçtur.

References

  • .
Year 1989, Volume: 22 Issue: 1, 225 - 240, 20.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000880

Abstract

References

  • .
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Suat Pektaş This is me

Publication Date August 20, 2019
Published in Issue Year 1989 Volume: 22 Issue: 1

Cite

APA Pektaş, S. (2019). SÖZEL OLMAYAN ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARININ ÖĞRETİME ETKİLERİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 22(1), 225-240. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000880
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0