Research Article
BibTex RIS Cite

BİR EĞİTİM ORTAMI OLARAK VİDEO

Year 1988, Volume: 21 Issue: 1, 265 - 270, 22.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000992

Abstract

Eğitim ortamlarının incelenmesinde değişik yaklaşımlar izlenmektedir. Bu konuda temel ölçüt, incelemenin amacıdır. Eğitsel amaçla incelenen bir eğitim ortamı konusunda hangi davranışsal hedefler için, nasıl ve. nerede kullamlacağı gibi hususların objektif olarak ve bütünlük aı'z edecek biçimde bbinmesi gerekir. Diğer bir değişle, incelemenin belirli ölçütlere dayandmlması gerekir. Eğitim alanında son zamanlarda çok yaygın biçimde. kullandmaya başlanmış olan video, bu yazıda: tanım, önem, özelik, tür, ilgili öğretim materyalleri, teknik yapı, kullanım biçimi, yararları, kullanım alanları, sağlanma yolları ve yönetsel hususlar gibi yönleriyle tanıtılmaktadır.

References

  • Akan, Vildan., (Çev.). “Sınıfta Film Kullanmanın Elverişli Teknikleri Hakkında Tavsiyeler” Mesleki ve Teknik öğretim s. 243, .Mayıs, 1973.
  • Güngör, Nurver., “Öğretiminize Teyple Yeni Boyutlar Kazandıralım” Mesleki ve Teknik Öğretim, Yılı 22, Sayı 258, Ağustos, 1974, s. 29-48.
Year 1988, Volume: 21 Issue: 1, 265 - 270, 22.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000992

Abstract

References

  • Akan, Vildan., (Çev.). “Sınıfta Film Kullanmanın Elverişli Teknikleri Hakkında Tavsiyeler” Mesleki ve Teknik öğretim s. 243, .Mayıs, 1973.
  • Güngör, Nurver., “Öğretiminize Teyple Yeni Boyutlar Kazandıralım” Mesleki ve Teknik Öğretim, Yılı 22, Sayı 258, Ağustos, 1974, s. 29-48.
There are 2 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Cevat Alkan This is me

Publication Date August 22, 2019
Published in Issue Year 1988 Volume: 21 Issue: 1

Cite

APA Alkan, C. (2019). BİR EĞİTİM ORTAMI OLARAK VİDEO. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 21(1), 265-270. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000992
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0