Eğitim ortamlarının incelenmesinde değişik yaklaşımlar izlenmektedir. Bu konuda temel ölçüt, incelemenin amacıdır. Eğitsel amaçla incelenen bir eğitim ortamı konusunda hangi davranışsal hedefler için, nasıl ve. nerede kullamlacağı gibi hususların objektif olarak ve bütünlük aı'z edecek biçimde bbinmesi gerekir. Diğer bir değişle, incelemenin belirli ölçütlere dayandmlması gerekir. Eğitim alanında son zamanlarda çok yaygın biçimde. kullandmaya başlanmış olan video, bu yazıda: tanım, önem, özelik, tür, ilgili öğretim materyalleri, teknik yapı, kullanım biçimi, yararları, kullanım alanları, sağlanma yolları ve yönetsel hususlar gibi yönleriyle tanıtılmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 22, 2019 |
Published in Issue | Year 1988 Volume: 21 Issue: 1 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0