Günümüzde araç ve gereçler kolaylıkla bulunmakta ya da yapılabilmektedir. Yedi yaşındaki çocuklar bile küçük teyplerle dolaşıp arzuladıkları görüşmeleri kayıt edip sonra da dinleyebilmektedirler. Kolayca kullanılan grafik malzemeleri bulunduğu gibi, modern makinelerle film ve fotoğraf çekimleri de alabildiğine kolaylaşmıştır. Tüm bunları göz önünde bulundurarak 40, 50 ve hatta 60 lı ydlarda gör-işit araçları konusunda olumsuz tavır gösteren öğretmenler yeniden düşündüklerinde, hem öğretmen olarak kendilerinin hem de öğrencilerin ar^ç ve gereçleri kullanma konusundaki kapasitelerine ilişkin kuşkularının önemli ölçüde yersiz olduğunu göreceklerdir. Ancak başlangıçta da belirtilen bazı kuşkular kalabilir: Araç ve gerecin kullanılması durumunda öğrenmenin yeri ne olacaktır? Yoksa kenara mı itilecektir?
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 22, 2019 |
Published in Issue | Year 1988 Volume: 21 Issue: 1 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0