Research Article
BibTex RIS Cite

ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE GÖRSEL - İŞİTSEL ARAÇLARIN KULLANILMASI

Year 1988, Volume: 21 Issue: 1, 379 - 388, 22.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000986

Abstract

Günümüzde benimsenen eğitsel uygulamalar, teknik yeniliklerin gereklerini yerine getirerek görsel işitsel araçların işe koşulmasını gerektiriyor. İkinci dünya savaşından sonra seslerin kaydedilmesi ye yeni den öğretmenler tarafından farklı eğitim durumlarında işe koşulmaları çabaları yoğunlaştı. Bugün ise özellikle dil öğretiminde sağladığı olanaklar bilinmekte ve yoğun bir şekilde kullanılmaktadır. Fakat aynı durum aday öğretmenlerin yetiştirilmesinde ve öğretmenleîin hizmet—içi eğitimlerinde geçerli olmayıp^ sınırlı olarak kullanılmakta, sağladığı olanaklar yeterince bilinmemektedir.

References

  • .
Year 1988, Volume: 21 Issue: 1, 379 - 388, 22.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000986

Abstract

References

  • .
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Armand Colın This is me

Necmettin Teker This is me

Publication Date August 22, 2019
Published in Issue Year 1988 Volume: 21 Issue: 1

Cite

APA Colın, A., & Teker, N. (2019). ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE GÖRSEL - İŞİTSEL ARAÇLARIN KULLANILMASI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 21(1), 379-388. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000986
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0