Günümüzde benimsenen eğitsel uygulamalar, teknik yeniliklerin gereklerini yerine getirerek görsel işitsel araçların işe koşulmasını gerektiriyor. İkinci dünya savaşından sonra seslerin kaydedilmesi ye yeni den öğretmenler tarafından farklı eğitim durumlarında işe koşulmaları çabaları yoğunlaştı. Bugün ise özellikle dil öğretiminde sağladığı olanaklar bilinmekte ve yoğun bir şekilde kullanılmaktadır. Fakat aynı durum aday öğretmenlerin yetiştirilmesinde ve öğretmenleîin hizmet—içi eğitimlerinde geçerli olmayıp^ sınırlı olarak kullanılmakta, sağladığı olanaklar yeterince bilinmemektedir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 22, 2019 |
Published in Issue | Year 1988 Volume: 21 Issue: 1 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0