et ıslam Oğretiminde Kutsal Kitaplar ve EhIi Kitap konulan oluşturmaktadır.Alt problemler olarak, İslam öğretisindeehli kitab ile ilgili olumlu ve olumsuz bilgi ve degerlendiımeler;Tevrat ve İncil'in Tahrif veNeshimeseleleriKur'an a}etlerine dayalı olarak işleruniştir. Her iki konu ile ilgili olarak bazı önemli görüşlere işaret edilmiştir.Son olarak ise, günümüz Türki}e'sindeDin Öğretimindeehli kitap ve kutsal kitaplar konulannınnasıl elealındığı, İlkö~tirnmuhtevave metodbakımlarındanirdeleruniştir.Bu çerçevede, ehli kitap ve kutsal kitaplar konularınınöğretiminde Türki}e'de ulaşılan bilimsel-pedagojik-didaktik
Other ID | JA39SA26JR |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | August 1, 2004 |
Published in Issue | Year 2004 |