Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Web Tabanlı Etkileşimli Eğitim Materyalinin Desen Bilgisi Başarısı Üzerindeki Etkileri

Yıl 2019, , 253 - 273, 09.10.2019
https://doi.org/10.34056/aujef.479318

Öz

Bu araştırmada, sanat eğitimi alanı içindeki desen dersi öğretim programındaki teorik öğrenme alanlarını içeren kapsamlı bir Web tabanlı etkileşimli eğitim materyalinin geliştirilmesi ve bu materyalin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkilerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın tasarım bölümünde, Web tabanlı öğretimin gerçekleştirileceği Web sitesinin içeriği geliştirilmiştir. Araştırmanın deneysel bölümünde, hazırlanan Web içeriğinin ekliliği araştırılmıştır. Çalışmada, deneysel desen türlerinden ön test – son test kontrol gruplu deney deseni kullanılmıştır. Üniteler, deney grubunda Web tabanlı öğretim yöntemi kullanılarak sanat eğitimi laboratuarında, kontrol grubuna ise mevcut programda yer alan yöntem ve etkinlikler kullanılarak desen atölyesinde ve sanat eğitimi laboratuarında işlenmiştir. Araştırmada araştırmacının geliştirdiği Desen Bilgisi Başarı Testi yardımıyla veriler toplanmıştır. Veri analizde t-Testi kullanılmıştır. Başarı testinden elde edilen veriler İlişkili ve İlişkisiz Örneklem t-Testleri ile analiz edilmiştir. Araştırma sonucunda, Web tabanlı öğretim yöntemi kullanılarak ders içeriğinin aktarıldığı deney grubu öğrencilerinin son test ortalamalarına göre başarı testinden aldıkları puanlar, mevcut öğretim programında yer alan yönergelerle dersin işlendiği kontrol grubu öğrencilerinin puanlarına göre anlamlı bir şekilde artmıştır.  Sonuç olarak desen derslerinde Web tabanlı öğretim materyali kullanılarak yürütülen ders etkinliklerinin öğrencilerin bilgi düzeylerini olumlu anlamda etkilediği görülmüştür.

Kaynakça

  • Akkağıt, S. F. (2014). Benzeşim Ve Animasyon Kullanılan Web Tabanlı Öğretimin Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin “Elektrik Ve Manyetizma” Ünitesindeki Başarılarına Etkisi. Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Akpınar, B. ve Baltacı, M. (2011). Web Tabanlı Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Sayı 21, s. 77-88.
  • Bekereci, A. (2013). Web Tasarımının Temelleri Dersinde Web Destekli Öğrenme Ortamlarının Geleneksel Öğretime Göre Akademik Başarıya Etkisi. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Berigel, M. (2007). Web Tabanlı İngilizce Öğretim Materyalinin Tasarımı, Uygulanması Ve Değerlendirilmesi. Karadeniz Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Bingöl, B. (2014). Çoklu Ortam (Multimedya) Tasarımı İçeren Lisans Derslerinde Öğrencilerin Video Ve Animasyon Konuları Hakkındaki Bilgi Düzeyi: Görsel İletişim Tasarımı Öğretimi Üzerine Bir Araştırma. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Sayı 39.
  • Buffington, M. L. (2007). Contemporary Approaches to Critical Thinking and the World Wide Web. Art Education. No. 60, p. 18-23.
  • Büyüköztürk. Ş. (2001).Deneysel Desenler. Pegema Yayıncılık.Ankara
  • Cüez, T. (2006). İlköğretim 8. Sınıflarda Fen Bilgisi Dersinde Web Tabanlı Öğretim Desteğinin Öğrenci Başarısına Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Çetin, O. (2010). Fen Ve Teknoloji Dersinde “Çoklu Ortam Tasarım Modeli’ne Göre Hazırlanmış Web Tabanlı Öğretim İçeriğinin Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi İle İçeriğe Yönelik Öğretmen Ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi. Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Doktora Lisans Tezi.
  • Demirel, Ö. (2004). Eğitimde Program Geliştirme. Ankara: Pegem A Yayınları,
  • Devedzic, D. B. (2003). Key Issues in Next-Generation Web-Based Education. Ieee Transactions on Systems. Man and Cybernetics Part c: Applications and Reviews. No. 3, s. 339.
  • Ermiş, S. (2012). Grafik Tasarım İlkelerinin Öğretiminde Etkileşimli Cd’ye Dayalı Tasarım Programının Öğrencilerin Başarısına Etkisi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Günbatar, M. S. (2009). Web Tabanlı Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Ve Tutumlarına Etkisi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Kahvecioğlu, N. S. (2007). İlköğretim II. Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretim Ve Geleneksel Öğretim Yöntemlerinin Öğrenme Üzerindeki Etkisinin Karşılaştırılması. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Kanburoğlu, V. (2015). Web Destekli Bir Eğitim Modelinin Tasarımı ve Uygulamasının Değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Doktora Tezi
  • Karasar, N. (2008). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar-İlkeler-Teknikler. Nobel Yayın Dağıtım.
  • Katz, Y. J., & Yablon, Y. B. (2003). Online university learning: cognitive and affective perspectives. Campus-Wide Information Systems, 20(2), 48-54.
  • Kenanoğlu, Y. (2008). Web Tabanlı Uzaktan Eğitim Sitemlerinin Öğrenci Başarısına Ve Tutumlarına Etkisi. Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Kert, S.B. ve Tekdal, M. (2008). .Alanyazındaki Tasarım İlkelerine Uygun Olarak Geliştirilmiş Çokluortam Ders Yazılımının Lise Düzeyi Fizik Öğretiminde Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. Sayı 23.
  • Kırışoğlu, O. T. (2005). SANATTA EĞİTİM Görmek, Öğrenmek, Yaratmak. Ankara: Pegem A Yayınları.
  • Kırıkkaya, E., Bozkurt, E., & Öztürk, N. (2012). Fen ve teknoloji öğretmenleri eğitim araştırmaları ile ilgili ne düşünüyor. Çağdaş Eğitim Dergisi, 1, 63-75.
  • Küçükçoban, A. E. (2008). Web Tabanlı Eğitim Sistemlerinde Tekrar Kullanılabilir İçerik Oluşturma. Başkent Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Lee, H.-J. and Rha, I. (2009). Influence of Structure and Interaction on Student Achievement and Satisfaction in Web-Based Distance Learning. Educational Technology & Society. No. 12 (4), p. 372–382.
  • Linn, M. C., Bell, P., & Hsi, S. (1998). Using the Internet to enhance student understanding of science: The Knowledge Integration Environment. Interactive learning environments, 6(1-2), 4-38.
  • Mant, S. (2007). Desen Eğitiminde Yapılandırmacı Öğrenme Uygulamalarının Etkililiği (Dumlupınar Üniversitesi Örneği), Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Doktora Tezi.
  • Mayer, R. E., Heıser, J. and Lonn, S. (2001). Cognitive Constraints on Multimedia Learning: When Presenting More Material Results in Less Understanding. Journal of Educational Psychology. Vol. 93, No. 1, pp. 187-198.
  • Mayer, R.E. and Moreno, R. (2002). Animation as an Aid to Multimedia Learning. Educational Psychology Review. Vol. 14, No. 1.
  • Öğüt. H., Altun. A.A., Sulak, A. ve Koçer. H.E. (2004). Bilgisayar Destekli, İnternet Erişimimli İnteraktif Eğitim Cd’si ile E-Eğitim. The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET). No. 3, pp. 67-75.
  • Pala, E. (2010). Photoshop Programının Grafik Anasanat Atölye Öğrencilerine Bilgisayar Destekli Öğretimde Cd İle Öğretilmesinin Değerlendirilmesi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Roland, C. (2010). Preparing Art Teachers to Teach in a New Digital Landscape. Art Education. No. 63, p. 17-24.
  • Schwartz, J.E. and Beichner, R.J. (1999). Essentials of Educational Technology. Boston: Allyn and Bacon.
  • Seferoğlu, S. S. (2006). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı. Ankara: Pegem A Yayınları.
  • Su, B., Bonk, C. J., Magjuka, R. J., Liu, X., and Lee, S. H. (2005). The Importance Of Interaction In Web-Based Education: A Program-Level Case Study Of Online Mba Courses. Journal of Interactive Online Learning. No. 4(1), p. 1-19.
  • Tekin, Y. (2007). Ders Yönetimi Bilgi Destekli Web Tabanlı Öğretimin Kursiyerlerin Akademik Başarılarına ve Web Tabanlı Öğretime Yönelik Tutumlarına Etkisi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.,
  • Tillander, M. (2011). Creativity, technology, art, and pedagogical practices. Art Education, 64(1), 40-46.
  • Tolhurst, J. (1995). ‘A Blessed and Ever-Enduring Fellowship’: The Development of John Henry Newman's Thought on Death and the Life Beyond. British Catholic History, 22(3), 424-457.
  • Varol, A., & Türel, Y. K. (2003). 3.18. ÇEVRİMİÇİ UZAKTAN EĞİTİMDE İLETİŞİM MODÜLÜ. Turkish Online Journal Of Educational Technology, 2(1).
  • Veronikas, S. and Shaughnessy, M. F. (2005). An Interview with Richard Mayer. Educational Psychology Review. Vol. 17, No. 2.
  • Zor, A. (2008). Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Web Tabanlı Bilgisayar Destekli Sanat Eğitimi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Doktora Tezi.

The Effects of Web Based Interactive Education Material on Drawing Knowledge Success

Yıl 2019, , 253 - 273, 09.10.2019
https://doi.org/10.34056/aujef.479318

Öz

In this research, it is aimed to develop a
comprehensive web-based interactive educational material which includes the
theoretical learning areas in the curriculum of Design lesson in the field of
art education and  investigate the
effects of this material on the students' academic achievement. The content of
the Web site which enables Web-based teaching was developed during the design
section of the study. The content of the prepared web content was researched in
the experimental part of the study. The experimental design with pre - test and
post - test control group was used. The units were processed in a web-based
teaching and art education laboratory at the experimental group, in the design
workshop and in the art education laboratory with the light of the methods and
activities of the current program at the control group. The data of the study
were collected through the Drawing Assessment Achievement Test developed by the
researcher. t-Test was used in the data analysis. Data from the achievement
test were analyzed with the t-Tests of the Associated and Unrelated Sampling as
they showed a normal distribution. According to the findings obtained from the
research, it is understood that the success scores of experiment and control
groups increased after the course applications. The test group in which the
web-based teaching was performed and the control group in which the course in
the current teaching program was compared with the scores obtained from the
success test according to the post test scores averages and a significant
increase in favor of the test group was observed. As a result of the research,
it was seen that the course activities prepared by using the Web based teaching
material in the drawing lessons were effective in increasing the academic
achievement levels of the students.

Kaynakça

  • Akkağıt, S. F. (2014). Benzeşim Ve Animasyon Kullanılan Web Tabanlı Öğretimin Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin “Elektrik Ve Manyetizma” Ünitesindeki Başarılarına Etkisi. Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Akpınar, B. ve Baltacı, M. (2011). Web Tabanlı Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Sayı 21, s. 77-88.
  • Bekereci, A. (2013). Web Tasarımının Temelleri Dersinde Web Destekli Öğrenme Ortamlarının Geleneksel Öğretime Göre Akademik Başarıya Etkisi. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Berigel, M. (2007). Web Tabanlı İngilizce Öğretim Materyalinin Tasarımı, Uygulanması Ve Değerlendirilmesi. Karadeniz Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Bingöl, B. (2014). Çoklu Ortam (Multimedya) Tasarımı İçeren Lisans Derslerinde Öğrencilerin Video Ve Animasyon Konuları Hakkındaki Bilgi Düzeyi: Görsel İletişim Tasarımı Öğretimi Üzerine Bir Araştırma. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Sayı 39.
  • Buffington, M. L. (2007). Contemporary Approaches to Critical Thinking and the World Wide Web. Art Education. No. 60, p. 18-23.
  • Büyüköztürk. Ş. (2001).Deneysel Desenler. Pegema Yayıncılık.Ankara
  • Cüez, T. (2006). İlköğretim 8. Sınıflarda Fen Bilgisi Dersinde Web Tabanlı Öğretim Desteğinin Öğrenci Başarısına Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Çetin, O. (2010). Fen Ve Teknoloji Dersinde “Çoklu Ortam Tasarım Modeli’ne Göre Hazırlanmış Web Tabanlı Öğretim İçeriğinin Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi İle İçeriğe Yönelik Öğretmen Ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi. Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Doktora Lisans Tezi.
  • Demirel, Ö. (2004). Eğitimde Program Geliştirme. Ankara: Pegem A Yayınları,
  • Devedzic, D. B. (2003). Key Issues in Next-Generation Web-Based Education. Ieee Transactions on Systems. Man and Cybernetics Part c: Applications and Reviews. No. 3, s. 339.
  • Ermiş, S. (2012). Grafik Tasarım İlkelerinin Öğretiminde Etkileşimli Cd’ye Dayalı Tasarım Programının Öğrencilerin Başarısına Etkisi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Günbatar, M. S. (2009). Web Tabanlı Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Ve Tutumlarına Etkisi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Kahvecioğlu, N. S. (2007). İlköğretim II. Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretim Ve Geleneksel Öğretim Yöntemlerinin Öğrenme Üzerindeki Etkisinin Karşılaştırılması. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Kanburoğlu, V. (2015). Web Destekli Bir Eğitim Modelinin Tasarımı ve Uygulamasının Değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Doktora Tezi
  • Karasar, N. (2008). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar-İlkeler-Teknikler. Nobel Yayın Dağıtım.
  • Katz, Y. J., & Yablon, Y. B. (2003). Online university learning: cognitive and affective perspectives. Campus-Wide Information Systems, 20(2), 48-54.
  • Kenanoğlu, Y. (2008). Web Tabanlı Uzaktan Eğitim Sitemlerinin Öğrenci Başarısına Ve Tutumlarına Etkisi. Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Kert, S.B. ve Tekdal, M. (2008). .Alanyazındaki Tasarım İlkelerine Uygun Olarak Geliştirilmiş Çokluortam Ders Yazılımının Lise Düzeyi Fizik Öğretiminde Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. Sayı 23.
  • Kırışoğlu, O. T. (2005). SANATTA EĞİTİM Görmek, Öğrenmek, Yaratmak. Ankara: Pegem A Yayınları.
  • Kırıkkaya, E., Bozkurt, E., & Öztürk, N. (2012). Fen ve teknoloji öğretmenleri eğitim araştırmaları ile ilgili ne düşünüyor. Çağdaş Eğitim Dergisi, 1, 63-75.
  • Küçükçoban, A. E. (2008). Web Tabanlı Eğitim Sistemlerinde Tekrar Kullanılabilir İçerik Oluşturma. Başkent Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Lee, H.-J. and Rha, I. (2009). Influence of Structure and Interaction on Student Achievement and Satisfaction in Web-Based Distance Learning. Educational Technology & Society. No. 12 (4), p. 372–382.
  • Linn, M. C., Bell, P., & Hsi, S. (1998). Using the Internet to enhance student understanding of science: The Knowledge Integration Environment. Interactive learning environments, 6(1-2), 4-38.
  • Mant, S. (2007). Desen Eğitiminde Yapılandırmacı Öğrenme Uygulamalarının Etkililiği (Dumlupınar Üniversitesi Örneği), Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Doktora Tezi.
  • Mayer, R. E., Heıser, J. and Lonn, S. (2001). Cognitive Constraints on Multimedia Learning: When Presenting More Material Results in Less Understanding. Journal of Educational Psychology. Vol. 93, No. 1, pp. 187-198.
  • Mayer, R.E. and Moreno, R. (2002). Animation as an Aid to Multimedia Learning. Educational Psychology Review. Vol. 14, No. 1.
  • Öğüt. H., Altun. A.A., Sulak, A. ve Koçer. H.E. (2004). Bilgisayar Destekli, İnternet Erişimimli İnteraktif Eğitim Cd’si ile E-Eğitim. The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET). No. 3, pp. 67-75.
  • Pala, E. (2010). Photoshop Programının Grafik Anasanat Atölye Öğrencilerine Bilgisayar Destekli Öğretimde Cd İle Öğretilmesinin Değerlendirilmesi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Roland, C. (2010). Preparing Art Teachers to Teach in a New Digital Landscape. Art Education. No. 63, p. 17-24.
  • Schwartz, J.E. and Beichner, R.J. (1999). Essentials of Educational Technology. Boston: Allyn and Bacon.
  • Seferoğlu, S. S. (2006). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı. Ankara: Pegem A Yayınları.
  • Su, B., Bonk, C. J., Magjuka, R. J., Liu, X., and Lee, S. H. (2005). The Importance Of Interaction In Web-Based Education: A Program-Level Case Study Of Online Mba Courses. Journal of Interactive Online Learning. No. 4(1), p. 1-19.
  • Tekin, Y. (2007). Ders Yönetimi Bilgi Destekli Web Tabanlı Öğretimin Kursiyerlerin Akademik Başarılarına ve Web Tabanlı Öğretime Yönelik Tutumlarına Etkisi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.,
  • Tillander, M. (2011). Creativity, technology, art, and pedagogical practices. Art Education, 64(1), 40-46.
  • Tolhurst, J. (1995). ‘A Blessed and Ever-Enduring Fellowship’: The Development of John Henry Newman's Thought on Death and the Life Beyond. British Catholic History, 22(3), 424-457.
  • Varol, A., & Türel, Y. K. (2003). 3.18. ÇEVRİMİÇİ UZAKTAN EĞİTİMDE İLETİŞİM MODÜLÜ. Turkish Online Journal Of Educational Technology, 2(1).
  • Veronikas, S. and Shaughnessy, M. F. (2005). An Interview with Richard Mayer. Educational Psychology Review. Vol. 17, No. 2.
  • Zor, A. (2008). Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Web Tabanlı Bilgisayar Destekli Sanat Eğitimi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Doktora Tezi.
Toplam 39 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Cansu Çelebi Erol

Yayımlanma Tarihi 9 Ekim 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 2019

Kaynak Göster

APA Çelebi Erol, C. (2019). Web Tabanlı Etkileşimli Eğitim Materyalinin Desen Bilgisi Başarısı Üzerindeki Etkileri. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3(4), 253-273. https://doi.org/10.34056/aujef.479318
AMA Çelebi Erol C. Web Tabanlı Etkileşimli Eğitim Materyalinin Desen Bilgisi Başarısı Üzerindeki Etkileri. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. Ekim 2019;3(4):253-273. doi:10.34056/aujef.479318
Chicago Çelebi Erol, Cansu. “Web Tabanlı Etkileşimli Eğitim Materyalinin Desen Bilgisi Başarısı Üzerindeki Etkileri”. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3, sy. 4 (Ekim 2019): 253-73. https://doi.org/10.34056/aujef.479318.
EndNote Çelebi Erol C (01 Ekim 2019) Web Tabanlı Etkileşimli Eğitim Materyalinin Desen Bilgisi Başarısı Üzerindeki Etkileri. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 4 253–273.
IEEE C. Çelebi Erol, “Web Tabanlı Etkileşimli Eğitim Materyalinin Desen Bilgisi Başarısı Üzerindeki Etkileri”, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 3, sy. 4, ss. 253–273, 2019, doi: 10.34056/aujef.479318.
ISNAD Çelebi Erol, Cansu. “Web Tabanlı Etkileşimli Eğitim Materyalinin Desen Bilgisi Başarısı Üzerindeki Etkileri”. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3/4 (Ekim 2019), 253-273. https://doi.org/10.34056/aujef.479318.
JAMA Çelebi Erol C. Web Tabanlı Etkileşimli Eğitim Materyalinin Desen Bilgisi Başarısı Üzerindeki Etkileri. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019;3:253–273.
MLA Çelebi Erol, Cansu. “Web Tabanlı Etkileşimli Eğitim Materyalinin Desen Bilgisi Başarısı Üzerindeki Etkileri”. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 3, sy. 4, 2019, ss. 253-7, doi:10.34056/aujef.479318.
Vancouver Çelebi Erol C. Web Tabanlı Etkileşimli Eğitim Materyalinin Desen Bilgisi Başarısı Üzerindeki Etkileri. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019;3(4):253-7.

Eğitim Fakültesi Dergisi - Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi

Tel: +90 222 335 05 79          Faks: +90 222 335 05 73          E-posta: aujef@anadolu.edu.tr

İnternet Adresi: dergipark.org.tr/tr/pub/aujef

ZZPdzvlpK9r_Df9C3M7j1rNRi7hhHRvPhlklJ3lfi5jk86Jd1s0Y5wcQ1QgbVaAP5Q=w300-rw  32GbAQWrubLZX4mVPClpLN0fRbAd3ru5BefccDAj7nKD8vz-_NzJ1ph_4WMYNefp3A=w300-rw  aYbdIM1abwyVSUZLDKoE0CDZGRhlkpsaPOg9tNnBktUQYsXflwknnOn2Ge1Yr7rImGk=w300-rw


by-nc-sa.png

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.